SZNUREK SZCZĘŚCIA

90,09 

Sznurek szczęścia – Przyciąga i zatrzymuje przy nas szczęście i powodzenie materialne oraz miłość osoby na której nam zależy. Magiczna moc węzłów była znana już od dawien dawna. Indianie wykorzystywali magie sznura i węzła w swoim życiu aby zatrzymać przy sobie powodzenie i dobrobyt oraz miłość. Na całym świecie moc węzła jest znana, do tej pory kapłani Voodoo stosują magię węzła w swoich praktykach. Jeśli chcesz aby do twojego życia wkroczyła radość i szczęście a może jesteś osobą szczęśliwą i chcesz to szczęście zachować przy sobie to właśnie ten Sznurek Szczęścia jest dla ciebie. Dzięki niemu w magiczny sposób przywiążesz do siebie powodzenie i radość a także miłość i pieniądze. Sznurek Szczęścia spełnia też rolę ochronną przed urokami i złorzeczeniem ponieważ zawiązuje drogę złym mocom aby do nas nie dotarły. Każdy Sznurek Szczęścia Agga Soyala przygotowuje osobiście zgodnie z pradawnym rytuałem. Każdy węzeł jest indywidualnie dostosowany do potrzeb konkretnej osoby. Ilość węzłów jest zależna od osoby i istoty jej problemu. Twój indywidualny węzeł szczęścia zatrzyma przy tobie wszystko co najlepsze: miłość, zdrowie a także pieniądze. Już dzisiaj zwiąż się magicznym węzłem ze swoim szczęściem aby nigdy cię nie opuściło.

 

Compare

Opis

Sznurek szczęścia

Przyciąga i zatrzymuje przy nas szczęście i powodzenie materialne oraz miłość osoby na której nam zależy.

Magiczna moc węzłów była znana już od dawien dawna. Indianie wykorzystywali magie sznura i węzła w swoim życiu aby zatrzymać przy sobie powodzenie i dobrobyt oraz miłość. Na całym świecie moc węzła jest znana, do tej pory kapłani Voodoo stosują magię węzła w swoich praktykach. Jeśli chcesz aby do twojego życia wkroczyła radość i szczęście a może jesteś osobą szczęśliwą i chcesz to szczęście zachować przy sobie to właśnie ten Sznurek Szczęścia jest dla ciebie. Dzięki niemu w magiczny sposób przywiążesz do siebie powodzenie i radość a także miłość i pieniądze. Sznurek Szczęścia spełnia też rolę ochronną przed urokami i złorzeczeniem ponieważ zawiązuje drogę złym mocom aby do nas nie dotarły. Każdy Sznurek Szczęścia Agga Soyala przygotowuje osobiście zgodnie z pradawnym rytuałem. Każdy węzeł jest indywidualnie dostosowany do potrzeb konkretnej osoby. Ilość węzłów jest zależna od osoby i istoty jej problemu. Twój indywidualny węzeł szczęścia zatrzyma przy tobie wszystko co najlepsze: miłość, zdrowie a także pieniądze. Już dzisiaj zwiąż się magicznym węzłem ze swoim szczęściem aby nigdy cię nie opuściło.

Oryginalny i unikatowy Sznurek Szczęścia jest do nabycia jedynie w naszym sklepie Sarah Magic.

Do każdego sznurka opis stosowania i przesłanie od Aggi Soyali.

Sznurek Szczęścia można nosić w kieszeni, torebce lub przewiązać na nadgarstku jako bransoletkę. Jest wykonany ze specjalnego rodzaju sznurka, który sprowadzamy na specjalne zamówienie. Węzły na nim są zaklęte i dostosowane indywidualne dla każdej osoby. Jeśli chcesz zamówić Sznurek Szczęścia dla bliskiej osoby to koniecznie przy zamówieniu podaj jej imię i datę urodzenia.

 

 

 

12 opinii dla SZNUREK SZCZĘŚCIA

  1. 5 out of 5

    BAsia

    O to ten sznurek o którym Pani Agunia mówiła.
    Muszę go kupić.

  2. 5 out of 5

    Barbarakurtynk

    Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Czuje magiczna moc tego sznurka na kazdym kroku. Naprawde jest niesamowity 🙂 🙂 🙂 Nosze go w torebce.Polecam !!!

  3. 5 out of 5

    Palulina8263547

    Moj sznurek szczescia ma 7 supelkow czy wezlow. Bardzo fajnie , ze kazdy ma swoj osobisty sznurek szczescia. Ja swoj nosze jako bransoletke i faktycznie czuje sie jego moc.Pozdrawiam z Warszawy 🙂

  4. 5 out of 5

    Kajfbsds

    A moj sznureczek ma 3 „supelki”.Jest przepiekny i mily w dotyku. Mam uczucie, ze stapia sie z moim zyciem co daje mi pewnego rodzaju poczucie stabilnosci i bezpieczenstwa. Wiem, ze to co mam bedzie ze mna !Fakt, czuje magiczne dzialanie tego sznurka naett jak nosze go w dzinsach !

  5. 5 out of 5

    Ewa

    Od razu pkochalam ten magiczny sznurek . Jestem pod ogromnym wrazeniem jego dzialania. Juz jedno z moich marzen sie spelnilo. Czuje tez ze zblizylismy sie do siebie z partnerem. Dziekuje Sklepikowi i Pani Aguni 🙂 !!!! Pozdrawiam!!!!!!

  6. 5 out of 5

    Ulka

    To niemozliwe a jednak ! Spelnilo sie cos co wydawalo mi sie niemozliwe.Zaczarowany sznureczek dziala cuda w moim zyciu 🙂 🙂 🙂 Zaraz zamawiam jeszcze jeden dla mojej przyjaciolki 🙂

  7. 5 out of 5

    Matia

    Ja natomiast mam ten sznurek juz dosc dlugo i tez spelnilo sie juz moje jedno marzenie. Czuje sie faktycznie „zwiazana” ze szczesciem.To dziala !!! Teraz mam nadzieje , ze kolejna sprawa sie zrealizuje. Nie wiem jak to Pani Agga robi , ale jest to COS wspanialego. Przekonalam sie do magii 🙂 Dziekuje :)!

  8. 5 out of 5

    Karolina1654142

    Na poczatku podczas podrozy jeden z suplow rozwiazal mi sie….wystraszylam sie , ze to zly znak .Po rozmowie z Pania Agga jestem jednak spokojna :). Wiem , ze wszystko jest w porzadku i czuje sie spelniona uczuciowo. Tyle lat czekalam na tego czlowieka i jest 🙂 🙂 🙂

  9. 4 out of 5

    Kamil1985

    Kolor tego sznurka jest wspanialy , ale nie wiem czy dobrze zastosowalem zaklecie bo czekam juz drugi tydzien i nic….moze potrzeba wiecej czasu abym cos zauwazyl…..

  10. 5 out of 5

    Janina7235

    Na moim sznureczku sa jedynie trzy wezelki.Chcialam aby bylo ich wiecej, ale Pani Agga wie co robi 🙂 .Widocznie w ten sposb mam sie zwiazac i to jest dla mnie najlepsze. Zreszta nie musialam dlugo czekac poniewaz juz po 3 tygodniach zauwazylam poprawe w moich finansach 🙂 !!!!! Pozdrawiam :).Ten sklep jest niesamowity i taki „rodzinny ” 🙂 .

  11. 5 out of 5

    Aaranua

    Kupilam ten sznurek jakies 4 miesiace temu a do tej pory czuje jego dzialanie. Musze sie pochwalic, ze jestem juz szczesliwa w milosci.Planujemy wspolne zycie i slub na swieta. To jest naprawde magiczny sznurek 🙂 🙂 🙂 🙂 Dziekuje sklepiku !!!!!Stala klientka A.

  12. 5 out of 5

    Sylwia

    Musze to napisac bo jestem tak zaskoczona czyms co zadzialo sie na przestrzeni tego tygodnia. W zeszla niedziele dostalam od kogos dla mnie bardzo waznego 🙂 oczywiscie mowa o Pani 🙂 dostalam z lapki do lapki to juz w ogole wyczyn I szok :-):-):-)pomaranczowy ,powiazany w supelki ( ale takie inne) pomaranczowy ( super kolor) sznureczek . Ja nazywam go wiazadelkiem . Nosze go w portfelu wedlug przykazania 🙂 wiec praktycznie jest przy mnie caly czas. Wiem ,ze tam jest ale nie mysle o nim non stop bo nawet nie przyzwyczailam sie jeszcze tak do niego. W ciagu paru dni zdarzyly mi sie sytuacje ,ktore ogolnie byly do zalatwienia ale w kazdej pojawil sie niespodziewanie I niezaleznie z mojej winy jakis problem, ktory przewlokl by w czasie wszystko. A naprawde ku mojemu zdziwieniu, kiedy okazywalo sie , ze w zasadzie to dopiero w innym terminie dane mi bedzie zalatwic to nagle tak niespodziewanie okazywalo sie I to w ostatniej chwili ,ze jednak udalo sie. I za kazdym razem dopiero po zakonczeniu taki pstryk I przypomnienie , ze jest wiazadelko. Moze ktos wierzyc czy nie ale pomimo , ze on ma supelki to ja widze ,ze on to co sie skomplikuje on rozwiazuje. Pani Ago dzieki tak po prostu jest mi z nim bezpieczniej I robie wielkie oczy, ze cos w tym jest. Dzieki jeszcze raz. A tak w ogole jak niespodziewanie ten sznureczek przyszedl do mnie to tak samo niespodziewanie dziala 🙂 🙂 🙂 🙂 , no normalnie dziala. Super 🙂

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

"" was added to wishlist