TALIZMAN WAYANET

85,80 

Przyciąga pieniądze,bogactwo materialne,pomaga w osiągnięciu pożądanej kwoty pieniędzy, otwiera na dobrze płatną pracę, stabilizuje przepływ gotówki, doskonały dla grających w gry liczbowe, pomaga wyjść z długów, zabezpiecza przed niekorzystnymi transakcjami.

Compare

Opis

Talizman WAYANET przyciąga do osoby go noszącej ogromne możliwości zarobienia dużych pieniędzy, usprawnia przepływ gotówki, pomaga wyjść z długów i zabezpiecza przed niekorzystnymi transakcjami.Talizman  WAYANET  jest wykonany  w czasie astrologicznych wpływów, przyporządkowanych konkretnemu celowi. Jest także poddany Magicznemu Rytuałowi przez który nabiera magicznej mocy i pozytywnej energii. Talizman WAYANET sprawi, iż w Twoim życiu zagości dostatek i obfitość  finansowa. Jego lustrzane odbicie jak magnes przyciągnie do Ciebie  pieniądze. Jego niesamowity zielony kolor toruje drogę aby gotówka mogła przepływać bez przeszkód.Jest znakiem obfitości i bogactwa materialnego. Polecany także dla osób grających w gry liczbowe.

 

12 opinii dla TALIZMAN WAYANET

  1. 5 out of 5

    Jagoda79

    Ooo ! znowu jest ten talizman , kupilam go od pani Aggi a teraz kupie dla Mamy. Cudowny !

  2. 5 out of 5

    Magdar

    Jest jeszcze piekniejszy niz na przedstawionym zdjeciu. Dzieki temu talizmanowi otrzymalam prace o ktorej myslalam od dawna.

  3. 5 out of 5

    Kornelia

    Ten talizman dziala u mnie w ten sposob, ze nieoczekiwanie otrzymuje jakies propozycje zarobienia pieniedzy a i kilka razy otrzymalam dodatkowe pieniadze 🙂 .Przepiekny :).Pozdrawiam

  4. 5 out of 5

    Kornelia

    Zapomnialam dodac, ze ten woreczek jest sliczny 🙂 . Moj ma kolor czerwony ze zlotym wzorem 🙂 🙂

  5. 5 out of 5

    Muzykinciak

    Moja saszetka jest taka jak na zdjeciu:) Moze troche bardziej wyrazista jest w rzeczywistosci. Talizman przepiekny.

  6. 5 out of 5

    Romanichu

    Polecam kazdemu kto chce miec wiecej pieniedzy. Talizman bardzo piekny i „czuc” magie jego dzialania. Pozdrawiam 🙂

  7. 5 out of 5

    Euzebionnakka

    Talizman mam juz od 6 miesiecy i widze znaczna poprawe w mich finansach. Oby tak dalej !!!Jestem bardzo zadowolona i polecam kazdemu!

  8. 5 out of 5

    Michał

    Talizman przepiękny

  9. 5 out of 5

    Pawel

    Jest w nim cos nie z tej ziemi. Moja zona mowi , ze to magia .Moze i tak bo porawily nam sie finanse i to dosyc dobrze a mamy go juz od 5 miesiecy.

  10. 5 out of 5

    Bartlomiej382716

    Dalbym 10 punktow bo jestem zadowolony z tego talizmanu.Dzieki niemu odzyskalem plynnosc finansowa i mam nowe zlecenia w pracy.Pozdrawiam

  11. 5 out of 5

    Ewa61982

    Talizman przecudowny i woreczek tez.U mnie dziala bardzo konkretnie w zwiazku z czym mam wiecej pieniedzy .Moze bedzie jeszcze wiecej 😉
    Polecam 🙂

  12. 5 out of 5

    sunikataka

    Przyznam sie, ze talizman kupilam z ciekawosci. Teraz powracam i oddaje honor. Talizman zdzialal cuda finansowe u mnie. Po pierwsze wygralam dosc duzo pieniedzy w gry.Po drugie szef dal mi podwyzke i po trzecie wyszlam juz z dlugow. Polecam i to bardzo mocno !!!!

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

"" was added to wishlist